OuderRaad Candea

Thema-avond op dinsdag 9 april 2019

Ging het in 2018 over “Jouw kind en zijn mobiele telefoon”, waarvoor zeer veel belangstelling is getoond, nu een algemener thema “Kind in de Knoop” (soms in combinatie met Social Media) onder de aandacht. Meld u aan, zodat u verzekerd bent van een plekje!
In nauwe samenwerking met school en met externe partijen om er een leerzame en leuke avond van te kunnen maken.

Sexting: het gaat sneller (fout) dan je denkt!

Er zijn groepsapps waarin foto’s verspreid worden, (bijna) alle jongeren hebben er mee te maken. Weet jij als ouder of jongeren wat sexting is? Hoe ga je ermee om? Hoe maak je het bespreekbaar? Kan je je zoon/dochter hiervoor beschermen? Kom naar de voorlichtingsavond. Jongerencentrum Creon, De Rosmolen 27, 6932NA Westervoort, organiseert voorlichtingsbijeenkomsten over sexting voor ouders en leerlingen/jongeren. Dit wordt ondersteunt door Bureau Halt. De voorlichting voor de ouders vindt plaats op dinsdag 13 november 2018, aanvang om 19:30 uur. Voor de jongeren op donderdag 22 november 2018, aanvang 19:00 uur. Je kunt op beide data gewoon binnen lopen zonder aanmelding........... <meer.....>